1000 Adet ( 52 x 84 mm ) Çift yön Baskılı, Renkli Kartvizit
Stok mevcut
Standart Kartvizit ürünümüz için, Minimum 1000 adet olarak satın alma gerçekleştirebilirsiniz, Ürün adetini arttırmak için Sipariş miktarı butonunu kullanarak, Örneğin : 2 olarak yükselttiğinizde, 2000 Adet olarak siparişiniz bize ulaşmış olur, Sipariş miktarınızı dilediğiniz gibi yükselterek, Sipariş işlemlerinizi tamamladıkdan sonra Ödemenizle birlikte sipariş talebiniz ilgili birimimize iletilecektir
Soru & Cevap
Antalya Reklam Ajansı’ından vereceğiniz siparişlerde kredi/banka kartı ile, yada havale/eft ( fastpay ) yöntemleri ile ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartınız ile gerçekleştireceğiniz işlemlerde ise bankanızın uygulayacağı taksitlendirme seçenekleri ödeme esnasında mevcut ise size sunulacaktır,
Web sayfamızda kartınız ile yapacağınız ödeme işlemlerinde kart bilgileriniz gelişmiş teknolojilerle korunur ve ödeme işlemlerinin güvenle yapılması sağlanır. Site üzerinde yaptığınız işlemler Secure Soket Bağlantısı ile korunmaktadır, SSL 2048 bit teknolojisi ile şifrelenerek dışarıdan gelebilecek olan müdahalelere karşı korunur. Ayrıca site içerisinde paylaşacağınız her bilgi KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) kapsamında özenle korunur.
Web Sayfamızda satışa sunulan ürünlerden sipariş edebilmek için üye olmanız ve siparişinizi belirledikten sonra ilgili ürünün tasarım dosyalarını, PDF, PSD veya AI formatlarında yüklemeniz gerekmektedir. Çalışma dosyalarınızı Bilgi iletim formumuzu kullanarak bize iletebilirsiniz, Gönderdiğiniz tasarım çalışma dosyalarınız tarafımızca incelenir, uygun ise ürünleriniz direkt olarak imalat için hazırlanır, baskı öncesi grafik ekibimiz tarafından küçük değişiklikler yapılarak baskıya hazır hale getirildiyse sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize bir onay e-postası gönderilecektir. Bu onay e-postası tarafınıza ulaşmadan veya ürünleriniz baskıya gitmeden önce siparişinizi herhangi bir tazminat ödemeksizin iptal edebilirsiniz. Bunun için talebinizi, Web sayfamızda bulunana Destek sayfasında bulunan e-posta ile veya internet sitesinde belirtilen ‘Müşteri Hizmetleri’ telefon numarası (0242 34 666 08) iletişim sağlayarak veya Whatsapp Destek hattımızdan mesaj ile tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Siparişin bu şekilde iptali durumunda, siparişinize ilişkin yaptığınız ödemenin iadesi, iptal talebinin tarafımıza ulaşmasından itibaren 10 gün içinde, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka hesabınıza aktarılacaktır.
Onaya ilişkin e-postanın tarafınıza gönderilmesinden sonra ve/veya gönderdiğiniz dosyanın baskıya alınmasından sonra siparişin iptali ve ödeme iadesi imkanı bulunmamaktadır.
Baskılı Ürünler haricindeki siparişlerinizi, siparişinizin tarafınıza tesliminden itibaren 3 gün içinde iade edebilirsiniz.
Tarafınızca gönderilen dosyaya uygun olarak basılmış Baskılı Ürünler’de ise iade işlemi yapılamamaktadır, Bununla birlikte, bu ürünlerde yalnızca tarafımızdan kaynaklanan bir sorunun doğması halinde, ilgili ürün talebiniz ve değerlendirmemiz üzerine tekrar baskıya alınacak ve değişiklik talebinin kabulünde belirtilen sürede teslim edilecektir.
Ürünlerin bizden kaynaklanan bir sebeple tekrar baskıya alınması halinde, ürünün tarafınızca onay verildiği şekilde tekraren baskıya alınacağını ve bu kapsamda gönderdiğiniz belgede düzeltme yapılmayacağını da ayrıca belirtmek isteriz.
Kullanılmış ve hasar görmüş ürünler ile tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilememektedir.
Hazır şablonlarımız üzerinden tasarladığınız ya da yüklediğiniz tasarımlardaki kullanıcı kaynaklı sorunlardan tarafımız sorumlu değildir. Böyle bir sorunla karşılaşmamak için sipariş vermeden önce tasarımlarınızı kontrol ediniz. Bu sebeple iade edilmek istenen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade işleminin yapılabilmesi için Müşteri Destek hattımıza ulaşarak iade talebinizi belirtmeniz yeterlidir. e-fatura mükellefi müşterilerimizin iade faturası kesmesi gerekmektedir.
Ürünün yukarıda belirtilen İade Koşulları’na uygunluğu Kalite Yönetim Departmanımız tarafından kontrol edilip iadeye uygun bulunması ve iade onayı verilmesini takiben 10 gün içinde, siparişinize ilişkin yaptığınız ödemenin iadesi, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka hesabınıza aktarılacaktır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda veya banka hesabınızda görmeniz birkaç gün sürebilir. Belirtilen iade süreci sadece hesabınızın bulunduğu bankaya bağlıdır ve bu kapsamda tarafımızın süreçle ilgili herhangi bir hak veya yetkisi bulunmamaktadır.
Kalite Yönetim Departmanımız tarafından yapılan değerlendirme sonucunda iade talebinizin İade Koşulları’na uygun olmadığı belirlenip bu sebeple iade onayı verilmezse iade talebiyle gönderdiğiniz ürün 10 gün içinde karşı ödemeli olarak internet sitemizde kayıtlı olan adresinize yeniden gönderilecektir.
Antalya Reklam Ajansı olarak, online servisler sağlamaktayız ve tüm sipariş işlemlerini Web sayfamız aracılığı ile gerçekleştirmekteyiz. İhtiyacınız olan ürünün özelliklerini seçip sepete ekliyor, ödemeyi yapıyor ve siparişinizi oluşturuyorsunuz. Siparişinizi oluşturduktan sonra tasarımınızı bize iletebileceğiniz Tasarım iletim formumuzu kullanabilirsiniz.
Ürünler için 3 ayrı süre bulunmaktadır; Baskı Onay Süreci, Üretim Süreci ve Teslimat Süreci. Baskı Onay Süreci sipariş için yüklenen tasarımın baskıya uygun olup olmamasına göre değişiklik gösterebilmekle beraber, Üretim ve Teslimat süreleri üründen ürüne değişiklik göstermekte ve her ürün sayfasında belirtilmektedir.
Antalya Reklam Ajansı’ndan vereceğiniz siparişler için Ücretli tasarım desteği verilmemektedir. Ancak tasarımlarınızı baskıya ve ürüne uygun formatta hazırlamanız için her ürün sayfasında ücretsiz tasarım şablonları bulunmaktadır. Ayrıca baskılı ürün tasarımlarının nasıl yapılacağına dair ipuçlarının yer aldığı bloğumuza da göz atabilirsiniz.
Elbette; gönderdiğiniz tasarımlar tarafımızdan çözünürlük, yerleşim, kesim payı gibi konularda baskıya uygunluğu açısından kontrol edilip uygunsa direkt baskıya gönderiliyor. Bizim düzeltebileceğimiz bir şeyler varsa düzenlemeleri yapıp mail ortamında tasarım onayınıza sunuyoruz. Bu süre ortalama 1 iş günü olup tasarımınızın baskıya uygunluğuna göre uzayabilir veya kısalabilir.
Sitemizden yapacağınız alışverişlerin faturalarını sisteme giriş yaptığınız e-posta adresine elektronik olarak gönderiyoruz. Firmamız e-fatura mükellefi olduğundan, yapacağınız alışverişlerde kağıt fatura yerine e-arşiv fatura kullanılmaktadır.
Antalya Reklam Ajansı, oluşabilecek renk farklılığı, kayma gibi baskı sürecinde oluşabilecek her türlü hatada destek sağlamaktadır, gerektiğinde ürünü yeniden üretiriz veya sipariş tutarını geri ödeyerek Siparişiniz iptal edilebilir. Tasarım hataları ve metinlerde oluşabilecek eksiklikler ve hatalardan firmamız sorumlu değildir.
Evet, Ürünlerimiz farklı renk seçeneklerine sahipdir
Evet, Ücretli özel tasarım desteği sağlamktayız,
Siparişilerinizi Antalya genelinde adresinize gönderilecek şekilde kargo için hazırlayıp, adresinize gönderiyoruz, Desi değerlerine ücret farkları olduğunu bilmelisiniz
Stok mevcut
1000 Adet ( 52 x 84 mm ) Çift yön Baskılı, Renkli Kartvizit
Antalya’da faaliyet gösteren Matbaa’lar ve Güncel fiyat listeleri, Online Kartvizit Sipariş sistemi ile kapınıza kadar teslimat yapılabiliyor
Standart Kartvizit ürünümüz için, Minimum 1000 adet olarak satın alma gerçekleştirebilirsiniz, Ürün adetini arttırmak için Sipariş miktarı butonunu kullanarak, Örneğin : 2 olarak yükselttiğinizde, 2000 Adet olarak siparişiniz bize ulaşmış olur, Sipariş miktarınızı dilediğiniz gibi yükselterek, Sipariş işlemlerinizi tamamladıkdan sonra Ödemenizle birlikte sipariş talebiniz ilgili birimimize iletilecektir
Soru & Cevap
Antalya Reklam Ajansı’ından vereceğiniz siparişlerde kredi/banka kartı ile, yada havale/eft ( fastpay ) yöntemleri ile ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartınız ile gerçekleştireceğiniz işlemlerde ise bankanızın uygulayacağı taksitlendirme seçenekleri ödeme esnasında mevcut ise size sunulacaktır,
Web sayfamızda kartınız ile yapacağınız ödeme işlemlerinde kart bilgileriniz gelişmiş teknolojilerle korunur ve ödeme işlemlerinin güvenle yapılması sağlanır. Site üzerinde yaptığınız işlemler Secure Soket Bağlantısı ile korunmaktadır, SSL 2048 bit teknolojisi ile şifrelenerek dışarıdan gelebilecek olan müdahalelere karşı korunur. Ayrıca site içerisinde paylaşacağınız her bilgi KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) kapsamında özenle korunur.
Web Sayfamızda satışa sunulan ürünlerden sipariş edebilmek için üye olmanız ve siparişinizi belirledikten sonra ilgili ürünün tasarım dosyalarını, PDF, PSD veya AI formatlarında yüklemeniz gerekmektedir. Çalışma dosyalarınızı Bilgi iletim formumuzu kullanarak bize iletebilirsiniz, Gönderdiğiniz tasarım çalışma dosyalarınız tarafımızca incelenir, uygun ise ürünleriniz direkt olarak imalat için hazırlanır, baskı öncesi grafik ekibimiz tarafından küçük değişiklikler yapılarak baskıya hazır hale getirildiyse sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize bir onay e-postası gönderilecektir. Bu onay e-postası tarafınıza ulaşmadan veya ürünleriniz baskıya gitmeden önce siparişinizi herhangi bir tazminat ödemeksizin iptal edebilirsiniz. Bunun için talebinizi, Web sayfamızda bulunana Destek sayfasında bulunan e-posta ile veya internet sitesinde belirtilen ‘Müşteri Hizmetleri’ telefon numarası (0242 34 666 08) iletişim sağlayarak veya Whatsapp Destek hattımızdan mesaj ile tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Siparişin bu şekilde iptali durumunda, siparişinize ilişkin yaptığınız ödemenin iadesi, iptal talebinin tarafımıza ulaşmasından itibaren 10 gün içinde, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka hesabınıza aktarılacaktır.
Onaya ilişkin e-postanın tarafınıza gönderilmesinden sonra ve/veya gönderdiğiniz dosyanın baskıya alınmasından sonra siparişin iptali ve ödeme iadesi imkanı bulunmamaktadır.
Baskılı Ürünler haricindeki siparişlerinizi, siparişinizin tarafınıza tesliminden itibaren 3 gün içinde iade edebilirsiniz.
Tarafınızca gönderilen dosyaya uygun olarak basılmış Baskılı Ürünler’de ise iade işlemi yapılamamaktadır, Bununla birlikte, bu ürünlerde yalnızca tarafımızdan kaynaklanan bir sorunun doğması halinde, ilgili ürün talebiniz ve değerlendirmemiz üzerine tekrar baskıya alınacak ve değişiklik talebinin kabulünde belirtilen sürede teslim edilecektir.
Ürünlerin bizden kaynaklanan bir sebeple tekrar baskıya alınması halinde, ürünün tarafınızca onay verildiği şekilde tekraren baskıya alınacağını ve bu kapsamda gönderdiğiniz belgede düzeltme yapılmayacağını da ayrıca belirtmek isteriz.
Kullanılmış ve hasar görmüş ürünler ile tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilememektedir.
Hazır şablonlarımız üzerinden tasarladığınız ya da yüklediğiniz tasarımlardaki kullanıcı kaynaklı sorunlardan tarafımız sorumlu değildir. Böyle bir sorunla karşılaşmamak için sipariş vermeden önce tasarımlarınızı kontrol ediniz. Bu sebeple iade edilmek istenen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade işleminin yapılabilmesi için Müşteri Destek hattımıza ulaşarak iade talebinizi belirtmeniz yeterlidir. e-fatura mükellefi müşterilerimizin iade faturası kesmesi gerekmektedir.
Ürünün yukarıda belirtilen İade Koşulları’na uygunluğu Kalite Yönetim Departmanımız tarafından kontrol edilip iadeye uygun bulunması ve iade onayı verilmesini takiben 10 gün içinde, siparişinize ilişkin yaptığınız ödemenin iadesi, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka hesabınıza aktarılacaktır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda veya banka hesabınızda görmeniz birkaç gün sürebilir. Belirtilen iade süreci sadece hesabınızın bulunduğu bankaya bağlıdır ve bu kapsamda tarafımızın süreçle ilgili herhangi bir hak veya yetkisi bulunmamaktadır.
Kalite Yönetim Departmanımız tarafından yapılan değerlendirme sonucunda iade talebinizin İade Koşulları’na uygun olmadığı belirlenip bu sebeple iade onayı verilmezse iade talebiyle gönderdiğiniz ürün 10 gün içinde karşı ödemeli olarak internet sitemizde kayıtlı olan adresinize yeniden gönderilecektir.
Antalya Reklam Ajansı olarak, online servisler sağlamaktayız ve tüm sipariş işlemlerini Web sayfamız aracılığı ile gerçekleştirmekteyiz. İhtiyacınız olan ürünün özelliklerini seçip sepete ekliyor, ödemeyi yapıyor ve siparişinizi oluşturuyorsunuz. Siparişinizi oluşturduktan sonra tasarımınızı bize iletebileceğiniz Tasarım iletim formumuzu kullanabilirsiniz.
Ürünler için 3 ayrı süre bulunmaktadır; Baskı Onay Süreci, Üretim Süreci ve Teslimat Süreci. Baskı Onay Süreci sipariş için yüklenen tasarımın baskıya uygun olup olmamasına göre değişiklik gösterebilmekle beraber, Üretim ve Teslimat süreleri üründen ürüne değişiklik göstermekte ve her ürün sayfasında belirtilmektedir.
Antalya Reklam Ajansı’ndan vereceğiniz siparişler için Ücretli tasarım desteği verilmemektedir. Ancak tasarımlarınızı baskıya ve ürüne uygun formatta hazırlamanız için her ürün sayfasında ücretsiz tasarım şablonları bulunmaktadır. Ayrıca baskılı ürün tasarımlarının nasıl yapılacağına dair ipuçlarının yer aldığı bloğumuza da göz atabilirsiniz.
Elbette; gönderdiğiniz tasarımlar tarafımızdan çözünürlük, yerleşim, kesim payı gibi konularda baskıya uygunluğu açısından kontrol edilip uygunsa direkt baskıya gönderiliyor. Bizim düzeltebileceğimiz bir şeyler varsa düzenlemeleri yapıp mail ortamında tasarım onayınıza sunuyoruz. Bu süre ortalama 1 iş günü olup tasarımınızın baskıya uygunluğuna göre uzayabilir veya kısalabilir.
Sitemizden yapacağınız alışverişlerin faturalarını sisteme giriş yaptığınız e-posta adresine elektronik olarak gönderiyoruz. Firmamız e-fatura mükellefi olduğundan, yapacağınız alışverişlerde kağıt fatura yerine e-arşiv fatura kullanılmaktadır.
Antalya Reklam Ajansı, oluşabilecek renk farklılığı, kayma gibi baskı sürecinde oluşabilecek her türlü hatada destek sağlamaktadır, gerektiğinde ürünü yeniden üretiriz veya sipariş tutarını geri ödeyerek Siparişiniz iptal edilebilir. Tasarım hataları ve metinlerde oluşabilecek eksiklikler ve hatalardan firmamız sorumlu değildir.
Evet, Ürünlerimiz farklı renk seçeneklerine sahipdir
Evet, Ücretli özel tasarım desteği sağlamktayız,
Siparişilerinizi Antalya genelinde adresinize gönderilecek şekilde kargo için hazırlayıp, adresinize gönderiyoruz, Desi değerlerine ücret farkları olduğunu bilmelisiniz
Bizi tercih eden Mutlu müşterilerden oluşan bir kitleye sahibiz
İşimizi konusunda en iyi Ustalar ile gerçekleştiriyoruz
Gerçekleştirdiğimiz her hayalin arkasında Destek sağlıyoruz.
> Şirket Künyemiz
> Kalite Belgelerimiz
> Ürün Kataloğu
> Hizmet Kataloğu
> Kariyer Fırsatı
> iletişim
> Dijital Baskı
> Matbaa Baskı
> Reklam Ürünleri
> Promosyon Ürünleri
> Tabela Üretimi
> Ambalaj Ürünleri
> Yazılım Ürünleri
> Dijital Reklam Ürünleri
> Web Ürünleri
> Reklam Planlama
> Grafik Tasarım Hizmetleri
> Video Kayıt Production
> Dijital Varlık Yönetimi
> Sosyal Medya İçerik Üretimi
> Web Sayfası Hizmetleri
> Dijital Reklam Hizmetleri